vineri, 16 decembrie 2016

Știi ce gust are cafeaua de 2 lei. Dar știi gustul celei de 5 lei?




Cafea de 2 lei ai tot încercat. Și fac pariu că nu doar cafea. Sunt sigură ai avut parte de mâncare de 2 lei, papuci de 2 lei, zile de 2 lei și oameni pe care nu ai da nici 2 bani. Sunt sigură că exemplele ar fi cu nemiluita.
Dar cafeaua de 5 lei ai încercat-o?


Știți sentimentul ăla în care te trezești pe la 10-11 dimineața, deschizi geamul, te bucuri de aerul curat de afară și apoi de mirosul minunat de cafea ce vine din bucătărie? Nici eu. J)
Dacă iubesc ceva în viața asta, aceea e cafeaua. Unii o iubesc așa de mult încât își dau doctoratul în ea. Mie nu-mi prea plac doctorii, așa că m-am mulțumit doar să o beau. J)))



Lăsând gluma la o parte, nu știu să spun de ce iubesc la nebunie cafeaua. Dar dacă e bună, multă și ieftină, atunci o iubesc la nebunie x 2.
Nu cred că este cafenea în Iașul acesta în care să nu fi intrat, la fel cum nu este nici cafenea din conceptul ”to go” la care să nu fi stat la coadă.
Auzisem de noile francize din Iași ”5 to go”, dar cum stau la țară și am devenit șofer de duminică, vin mai rar prin civilizație. În schimb, am ajuns zilele trecute prin spate pe la MoldovaCenter și am văzut cafeneaua. Mică, chochetă, cu miros de scorțișoară și aer de Crăciun. A fost dragoste iremediabilă între mine, cafea și portofel.

Orice lucru, dar absolut orice lucru este 5 lei. Cafeau imensă cu arome care mai de care este 5 lei. Că e simplă, cu lapte, cu frișcă, cu vanile, tiramisu sau cu voie bună, plătești 5 lei. Ceaiul rece sau cald, ciocolata caldă, energizantele, freshurile, berile, sandwichurile și deserturile sunt fiecare 5 lei. Apa este 5 lei, dar primești două, biscuiții sunt 5 lei, dar primești doi (imenși), brioșele sunt 5 lei, dar bineînțeles, primești două. Deci e Raiul iubitorilor de cafea și taxa de intrare este 5 lei. Au până și biscuți vegani la 5 lei. În magazinele de specialitate, aceiași biscuți sunt cu cel puțin 3-4 lei mai scumpi.




Sunt două locații în Iași, la Moldova Center și pe Copou vis-a-vis de Clădirea Habitat. Deci dacă ai chef să te plimbi prin Copou, poți opta pentru compania unei cafele bune, iar dacă ești cu treabă prin zona Moldova, poți face o pauză de 5 minute, să-ți iei o cafea de 5 lei și să ai o zi de nota 50.
          După ce am ”gogălit” nițel brandul, am aflat că este unul românesc și nicidecum unul împrumutat de pe afară. Am aflat că în România sunt la ora actuală undeva la  35 de locații, iar poiectul vizează un număr final de 100 locații în București și 50 în țară.






         Și mai știu ceva fain! Mai știu că locațiile din Iași sunt manageriate de Anca, o tipă super simpatică care m-a câștigat de clientă din prima clipă. ;)



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu